pengő

Szabad vélemény gazdaságról, árfolyamról, befektetésről és néha a társadalomról...

HTML

HTML

Magánynyugdíjpénztáram, köszi, viszlát!

buyside 2011.01.24. 18:36

Már korábban kiszámoltam, hogy akkor lenne célszerű maradnom, ha a magánpénztáram hozni tudna kicsivel kevesebb, mint 4%-os hozamot az infáció felett. Hát megnéztem, hogy mit sikerült az elmúlt 10 évben. Ez már elég hosszú idő ahhoz, hogy ne beszélhessünk egyszeri hatásokról, válságról, rossz évről, depressziós alapkezelőről, melyek valóban képesek egy-egy rövidebb időszak hozamaira hatással lenni. 

De 10 év alatt már kiegyenlítődnek a dolgok, ott már látszania kell némi fénynek, hogy mire is képes valaki. 

Nos én az Aegon-nál vagyok, akik mint tudjuk az egyik legnagyobbak, nyilván a legfelkészültebb és legjobb embereket tudják megfizetni, akik valójában értenek a befektetésekhez, így joggal gondolom, hogy profikra bízom a jövőm. 

Az eredmények azonban megdöbbentőek: 10 év alatt nemhogy inflációfeletti, hanem az alatti hozamot sikerült csinálni, igaz a különbség mindössze 2%, de ezért én plussz 4.5%-ot fizettem a működésre évente! Hát srácok, magatoknak köszönhetitek, hogy elmegyek, mert biztos vagyok benne, hogy erre még a Matolcsy is képes!

Ágyő!  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pengo.blog.hu/api/trackback/id/tr872610494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása